It is over.

Efter tre veckor har jag äntligen lämnat Pangandaran. Visst, jag lärde mig en del om flygning och träffade en hel hög med nya, roliga människor men det bästa av allt var att det var så sjukt, jäkla tråkigt att sitta framför ett skrivbord att jag insåg hur lycklig jag är som har ett jobb som passar mig så himla bra. Jag hoppas att jag aldrig behöver ha så tråkigt på jobbet igen som jag haft de senaste 21 dagarna! Åker till Singapore på måndag för att fixa med visum och titta på lite juldekorationer. Har galen julabstinens. Kanske måste köpa mig en liten julklapp också. Finns ju H&M, Abercrombie and Fitch, Tax free och
Applestore i Singapore, så något ska jag nog kunna hitta…hehe:-)

Andra bra saker med Pangandaran var de underbara, superduktiga indonesiska surfkillarna som inte kunde ha varit snällare, roligare eller mer hjälpsamma.
…och så solnedgångarna, förstås.

CIMG3135 CIMG3138

Lämna en kommentar