I´m leaving on a jetplane…

..don´t know when I´ll be back again!
Idag lämnar jag Sumatra för att försöka ta mig till det översvämmade Jakarta. Vägarna där är floder och jag har ingen aning om jag ens kan ta mig från flygplatsen. Vi får se. Sen blir det västra Java två dagar för flygtest och för att hälsa på mina lokala surfpolare. Sen tillbaka till Jakarta igen för att ta ett flyg till Bali för att träffa upp en älskad vän med familj och sen bär det av till Papua igen. Det är ett evigt flängande men jag gillar det! Det passar mig att flytta runt och jag gillar att jag aldrig hinner ledsna på ett ställe innan det är dags att dra igen. Kul också att flytta runt mellan storstäder, byar, turistparadis och total djungel. Längtar så klart lite extra till Papua. Känns som att jag ska åka hem:-) Många av mina favoriter är redan där så och jag ser så mycket fram emot att träffa min lilla familj igen!

CIMG1549

Lämna en kommentar